Dedemsvaart ziet beter dankzij Eye Wish

Dedemsvaart - ‘Het bevalt ons prima op de nieuwe locatie’, zeggen Joop Morsink en Harry Bijker van Eye Wish Dedemsvaart. ‘We krijgen veel meer aanloop en horen ook van klanten dat we nu op een fantastische locatie zitten.’

Eye Wish Dedemsvaart is gevestigd op de hoek van de Julianastraat en Marktstraat en heeft een winkel ‘waar je dwars doorheen kijkt’, aldus Bijker, ‘zo zie je dat er constant activiteit in de winkel is.’

Eye Wish zit nu veel meer in het zicht van het winkelende publiek, maar profileert zich ook op sociale media actiever dan voorheen. ‘Verder zijn we ook maatschappelijk meer betrokken door bijvoorbeeld sponsoring van diverse activiteiten en verenigingen, zoals Muziektheater VAKK en het damesvoetbal van JVC’, vult Joop aan. ‘Het is leuk om dit samen met andere bedrijven te doen.’

Sterker

De verhuizing maakt dat de naam Eye Wish sterker staat in Dedemsvaart. ‘Maar de klanten zijn ook blij dat de bekende gezichten in de winkel gebleven zijn, bovendien komen ze allemaal uit Dedemsvaart. We hebben een sterk team dat elkaar goed aanvult’, zegt Morsink. ‘We breiden onze vakkennis nog steeds uit en kunnen de klant ook goed adviseren op het gebied van styling.’ De brillen, maar ook de glazen van Eye Wish zijn allemaal maatwerk. Geen enkel montuur past of staat iedereen goed en het is aan de medewerkers van de winkel om de klant goed te adviseren. ‘Wij leveren maatwerk en willen dat de klant goed ziet.’ Een vrij nieuw product in het assortiment zijn de nachtlenzen waarvoor recent cursussen voor gevolgd zijn en speciale apparatuur is aangeschaft. ‘We blijven ons ontwikkelen’, vervolgt Morsink, die deze week een workshop over droge ogen volgt. ‘In het weekend van 15 en 16 maart houden we een stylistenweekend. En omdat we een beetje jarig zijn houden we binnenkort een prijsvraag waarbij een Ray-Ban zonnebril te winnen is.’